ZAJĘCIA

GRAFIK

(sprawdź opisy zajęć poniżej)

AKROBATYKA

Dla wszystkich którzy chcą nauczyć się podniebnych akrobacji! Na zajęciach będziemy pracować nad poprawą sylwetki, koordynacją ruchową, siłą i wytrzymałością. Nauczymy się od podstaw elementów akrobatycznych, a po osiągnięciu odpowiedniej pewności siebie przejdziemy do nauki trudniejszych ewolucji.

Dla kogo?

Dzieci 7-10, Dzieci i młodzież 11-14, Dorośli 15+

Cele semestru

Podczas zajęć adepci nauczą się podstawowych technik akrobatycznych oraz zaawansowanych.

Przebieg i korzyści z zajęć

Rozgrzewka, część właściwa, wyciszenie. Rozwój dziecka psychomotorycznie wraz ze wzmocnieniem mięśni. Dzięki ćwiczeniom prostuje się i wyszczupla sylwetka. Powiększona jest mobilność całego ciała oraz gibkość. Wzrasta również świadomość ciała ćwiczącego dziecka. Akrobatyka jest dosyć wymagającym sportem kształtująca charakter. Wzmacnia cechy takie jak: nieustępliwość, dążenie do wybranego celu a także wzmacnia ogólną odporność na stres.

Prowadzący: Adrian

PARKOUR

Lubisz się ruszać? Chciałbyś umieć bezpiecznie i w łatwy sposób pokonywać przeszkody? Tęsknisz za wspinaniem się na drzewa i trzepaki?
Na zajęciach parkour rozwijamy zdolności takie jak: szybkość, kondycję, zręczność, siłę, gibkość, skoczność, sprawność fizyczną, pewność siebie oraz samokontrolę. Parkour to także kształtowanie charakteru i przełamywania barier psychicznych, a wszystko to podczas doskonałej zabawy.

Dla kogo:

Dzieci 7-11, Dzieci i młodzież 12+, Młodzież i dorośli 15+

Cele semestru: Podczas zajęć adepci nauczą się podstawowych technik pokonywania przeszkód: wskakiwania, zeskakiwania, oraz przeskakiwania, a także przemieszczania się w zwisie.

Przebieg zajęć: Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki całego ciała, następnie podczas treningu właściwego nauczane są techniki przemieszczania się, wraz z uwzględnieniem prawidłowej postawy i bezpiecznych wzorców ruchu.

Prowadzący: Erik Modzolewski

CROSSFIT

Wyrabianie wspaniałej formy, nie tylko sylwetki, ale również siły, koordynacji, wytrzymałości krążeniowo-oddechowej.

Dla kogo?

Dzieci i młodzież 12+, Dorośli 15+

Zajęcia dobre dla osób zaczynających ćwiczyć jaki i dla bardziej zawansowanych. Poziom jest dostosowywany do poszczególnych klientów.

Tematyka zajęć

Zajęcia cross to połączenie ćwiczeń z ciężarami, kalisteniki oraz ćwiczeń wydolnościowych, co da nam wysoką sprawność pod każdym kątem. Połączenie tych wszystkich aspektów, połączonych z wytrwałą i cięzką pracą pozwoli stworzyć z nas superatletę.

Przebieg i korzyści z zajęć

Rozgrzewka, aktywacja grup mięśniowych, trening właściwy, lekkie rozciąganie dla poprawy regeneracji – wyciszenie organizmu.

Zajęcia cross to połączenie ćwiczeń z ciężarami, kalisteniki oraz ćwiczeń wydolnościowych, co da nam wysoką sprawność pod każdym kątem. Połączenie tych wszystkich aspektów, połączonych z wytrwałą i ciężką pracą pozwoli stworzyć z nas superatletę.

Prowadzący: Bartek Szymaszko

POWER LIFTING

Wyrabianie wspaniałej formy, nie tylko sylwetki, ale również siły, koordynacji, wytrzymałości krążeniowo-oddechowej.

Dla kogo?

Młodzież  16+, Dorośli 

Zajęcia są dostosowane do sprawności uczestników.

Tematyka zajęć

Trójbój siłowy bazuje na trzech podstawowych wzorcach ruchowych: przysiad, wyciskanie leżąc, martwy ciąg. Trening rozwija siłę mięśni, kontrole nerwowo mięśniową, koordynacje oraz wzorce ruchowe.

Przebieg i korzyści z zajęć

Rozgrzewka, rozciąganie w ruchu, aktywacja grup mięśniowych zaangażowanych w dany dzień treningowy, część podstawowa oraz ćwiczenia akcesoryjn.

Powerlifting to nie tylko trzy podstawowe wzorce ruchowe, ale także liczne ćwiczenia pomocnicze kształtujące całą sylwetkę. Na zajęciach nauczysz się prawidłowej techniki oraz wzmocnisz swoją siłę. Wpłynie to korzystnie na ogólną sprawność, a także wzmocni stawy i mięśnie głębokie.
Pracujemy na stopniu amatorskim jak i zawodowym. Zajęcia stanowią naturalny proces rozwoju dla osób chcących sięgać po większe obciążenia, w bezpieczny i kontrolowany sposób dzięki ciągłej opiece trenerskiej

Prowadzący: Adam Stankiewicz

 Movement Arena to idealne miejsce do rozwoju swojego ciała, jego siły, kondycji, dynamiki i mobilności. W tym wszystkim, poza profesjonalnym sprzętem i znakomitymi warunkami, mogą pomóc Ci Nasi trenerzy!

Umów się na trening personalny z:

  • power liftingu
  • akrobatyki
  • parkour
  • squasha

Szczegóły pod nr tel: 518 213 791

Dla kogo: Dla każdego (Podział dzieci i dorośli)

Opis zajęć – Zajęcia squasha polegają na nauce podstawowych uderzeń, nauce taktyki, umiejętności poruszania się po korcie. Trening ustalany jest w zależności od grupy wiekowej

Dorośli – dużo pracy z rakietami, nauka podstawowych uderzeń. Praca nad wytrzymałością oraz kondycją. Wprowadzanie taktyki do gry oraz umiejętności wyciągania wniosków i obserwowania ruchów przeciwnika.

Dzieci – zajęcia ogólnorozwojowe, rozgrzewka, praca z drabinką oraz inne czynności zwiększające sprawność fizyczną dziecka plus zajęcia z podstawowych uderzeń squasha (jak wyżej). Wraz z poprawianiem umiejętności – zwiększamy czas pracy z rakietą i piłeczką.

Prowadzący: Karol Szymański

Adrian R.

Przedstawiamy Wam trenera Adriana. Jest na naszej arenie trenerem akrobatyki. Ćwiczy ok. 15 lat w tym ok. 3 lat akrobatykę. Jest założycielem największego Parkour Parku w Polsce wraz ze stowarzyszeniem The Parkour One. Absolwent pedagogiki i psychologii oraz świetny nauczyciel. Jest stanowczy i bardzo wymagający, ale można się od niego wiele nauczyć.

Erik Modzolewski

Trenuje od 2012 roku. Nawet jak był małym dzieckiem, lubił wspinać się po drzewach. Zawsze stawia przed sobą cel, do którego dąży. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Im trudniejsze wyzwanie przed nim, tym ciekawszy staje się trening, a po osiągnięciu celu większa satysfakcja.

Pomagał w tworzeniu Movement Areny od samego początku i od jej startu prowadzi zajęcia parkour i dla grup zorganizowanych.

Bartek Szymaszko

Trener Bartosz zajmuje się sportem od 6 lat. Są to głównie sporty siłowe takie jak trójbój i kalistenika. Człowiek pełen zapału i pozytywnej energii chcący zarażać nią innych, dawać motywację i przekazywać wiedzę ludziom chcącym się również rozwijać. Oprócz tego interesuje się też czytaniem książek, głównie z zakresu sportu i psychologii.

Adam Stankiewicz

Z wykształcenia ratownik medyczny, pasjonat sportów siłowych (tj. dwubój siłowy, trójbój siłowy czy crossfit) . Licencjonowany instruktor kulturystyki oraz Kettlebell level 1. Posiada rozległą wiedzę z zakresu treningu, odżywiania oraz suplementacji. Ze sportem związany od najmłodszych lat. Mistrz Polski w Trójboju Siłowym z roku 2019 w federacji WPC. Stale rozwija wiedzę i umiejętności związane ze sportami siłowymi.

U NAS MOŻESZ WSZYSTKO!